Poslanstvo, vizija, vrednote
Poslanstvo
Ponuditi možnost vsem živeti zdravo življenje in nositi vsak dan notranjo in zunanjo lepoto.
Naša osnovna naloga je omogočati ljudem zdravo, vitalno in kakovostno življenje. To uresničujemo preko različnih storitev in izdelkov za zdravo življenje. Kajti želimo pripeljati naše stranke do boljšega zdravja, lepote. vitalnosti in do nadgradnje njihovih znanj na določenih področjih.
Vizija
Naša vizija je biti center, ki bo dejansko pomagal ljudem, ki pomoč potrebujejo in jim nudil storitve v najboljši moči. Naša vizija je tudi graditi na zaupanju strank, biti njihov prijatelj, ko je najhuje, pomagati jim preko raznih tehnik prehoditi poti, ki jim življenje nalaga, da bi postali boljši in zdravi. Ohranjati dobre odnose, da bi se stranke rade vračale in bile zadovoljne z našimi izdelki in storitvami.
Dolgoročni cilj Centra Modrosti pa je postati tako velik, da bi lahko naša stranka pri nas dobila vse, kar potrebuje za dobro zdravje, znanje in lepoto. In zaposliti kader, ki bo motiviran, usposobljen, izžareval notranjo lepoto ter sledil našim vrednotam.
Vrednote
Sočutnost
Naše stranke največkrat potrebuje poleg storitev zase, še dober pogovor in sočutnost, zato je ena od naših vrednot prav ta.
Poslovni odnosi in zaupanje
Z našimi sodelavci in poslovnimi partnerji želimo obdržati pošten in korekten odnos, kajti le ta bo pot do dolgoročnega sodelovanja.
Kreativnost in učinkovitost
Ker vemo, da ima vsaka bolezen nekje svoj izvor, se želimo v prihodnosti posvečati tudi temu področju. Torej se izobraževati na področju vzroka težav, ki bremenijo današnje ljudi.
Edina prava pot k vrhunskim rezultatom je ustvarjanje takega vzdušja v podjetju, ki ljudi motivira k inovativnosti in ustvarjalnosti. Zato sodelavce vzpodbujamo, da spregovorijo o svojih idejah in jih, če so prave, tudi udejanjijo. Skupaj vedno znova iščemo nove poti za zadovoljstvo naših kupcev.
Storitve, ki jih ponujamo opravljamo po svojih najboljših močeh. Stremimo k temu, da tisto, kar počnemo, opravimo najbolje, kar se da učinkovito in brez dolgih čakalnih terminov.
Izobraževanje se v našem podjetju ne bo ustavilo nikoli, vedno bomo svoje znanje dograjevali in iskali poti, da bomo najboljši za naše stranke.
Moralnost
Naše stranke in sodelavci so naš svet. Zato je še kako pomembno, da vzdržujemo spoštovanje in zasebnost le teh. Vsak človek si zasluži spoštljiv odnos in zato je to vrednota, mimo katere ne moremo v našem podjetju.
Poslušnost, odprtost
Za naše delo sta ti vrednoti bistveni. Naše stranke, se nam morajo zaupati, povedati o svojih težavah, skrbeh, boleznih itd., zato jim moramo znati prisluhniti in biti odprti za njihova razmišljanja, dejstva, razumevanja sveta okoli sebe in raznih situacij. Z odprtostjo se lahko vzpostavi dobra komunikacija, ki pripelje do dobrega odnosa med stranko in terapevtom ter najboljše terapije. Vse povedano, pa ostane znotraj centra.
Pozitivna naravnanost
Današnji tempo življenja je vse prej kot pozitiven. Seveda to vpliva tudi na naše stranke. V našem Centru Modrosti želimo deliti pozitivno energijo in biti nasmejani. Pozitivna naravnanost je vrednota, ki vas bo obdajala, ko boste naša stranka.
**************************
Pogoji poslovanja
Splošni pogoji poslovanja
Splošni pogoji poslovanja Spletne trgovine Center Modrosti so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
Podjetje Center Modrosti, Vlasta Kraker s.p.., Šolska ulica 55, 3311 Šempeter v Savinjski dolini (prodajalec) posluje tudi preko interneta, torej da lahko naročijo unikatne izdelke tudi preko interneta. Nismo zavezanci za DDV.
Dostopnost informacij
Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
1.) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
2.) kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
3.) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
4.) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
5.) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
6.) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza. Vse cene so izražene v EUR(Evrih).
7.) način plačila in dostave
8.) časovno veljavnost ponudbe
9.) pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci
Splošni pogoji so veljavni na vseh straneh spletnega naročanja in pričnejo veljati s trenutkom, ko vstopite vanjo. Pridržujemo si pravico do kakršnihkoli sprememb, delnih ali v celoti, kateregakoli dela splošnih pogojev brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave.
Ne zavezujemo se za pravilnost in popolnost podatkov na straneh elektronskega naročanja, niti se ne zavezujemo za pravilnost in popolnost tekstovnega, slikovnega gradiva. Fotografija in dejanski zgled artikla se lahko razlikujeta.
Pridržujemo si pravico, da za določen ali nedoločen čas omejimo ali popolnoma ustavimo prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov, omejimo ali popolnoma ustavimo dostop do strani spletnega naročanja, ali drugače omejimo ali ustavimo poslovanje spletnega naročanja.
Ne prevzemamo nikakršne odgovornosti za kakršnokoli okvaro vaše strojne ali programske opreme zaradi obiska in operiranja s stranmi spletnega naročanja ali za kakršnokoli škodo v zvezi z izdelki kupljenimi v spletnem naročanju..
S potrditvijo naročila se vsak kupec strinja s pogoji poslovanja in uporabe.
Postopek nakupa in dobavni roki
Ker v spletnem naročanju podjetja Center Modrosti ponujamo v večini unikatne izdelke (artikle), pomeni, da so na voljo po en kos, drugi izdelek pa ni popolnoma enak prvemu, pride lahko do odstopanj.
Pri vsakem artiklu je pod opisom navedena Dobava.
– Dobava: Do 7, 10 , 14,…delovnih dni, pomeni, da izdelek v določenem roku prejmete po pošti.
Pri samem nakupu lahko nam pišete na email info@centermodrosti.si ali pa nas pokličete na 040 659 907 ali stacionalno številko 05 90 53 920. Tako lahko oddate tudi naročilo.
Končni strošek dostave boste prejeli po elektronski pošti, ko bo vaše naročilo odposlano ( glede na težo, velikost, krhkost,…). Okvirno pa vam povemo ob naročilu glede stroškov dostave.
Ob naročilu vpišite pravilno vse vaše podatke in kontaktno številko. Naročila ne pošljemo prej preden od vas ne dobimo še potrdila o naročilu.
Možno je tudi plačilo po predračunu, takrat se izognete večjim stroškom pošte. Ko naročilo dobimo, vas pokličemo ali vam pišemo, da se glede izdelka pogovorimo, nato pošljemo predračun in rok plačila. Po plačilu predračuna pa vas obvestimo, da smo dobili plačano in kdaj bo dostava.
Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in prodajalcem je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
Nakup
Naročilo nakupa se sklepa v slovenskem jeziku in je zavezujoče za kupca in prodajalca.
Ker gre za unikatne izdelke in če jih slučajno nimamo na zalogi, vam to sporočimo. V kolikor je izdelek namenjen določeni osebi in ga moramo izdelati, narisati, potem vam povemo dodaten rok, do kdaj lahko pričakujete izdelek. V tem primeru je možno plačilo samo po predračunu, kajti izdelka, ki je narejen za energije določene osebe, ne moremo več komu prodati, zato je plačilo le tega možno samo po predračunu.
Način plačila
Kupci lahko naročilo plačajo po povzetju ali po predračunu. Možno je le plačilo v enkratnem znesku. Do plačila celotne kupnine so izdelki last podjetja Center Modrosti.
Prednaročila se plačajo vnaprej. Blago je dostavljeno v dogovorjenem času. Pridružujemo si pravico, da se časovni rok podaljša, zaradi tehničnih ali drugih napak v postopku. V tem primeru se zavezujemo, da bomo naročnika ustrezno obvestili. Prosimo vas, da nas obvestite, če niste prejeli nobenega obvestila z naše strani in so od nakupa pretekli več kot 3-je delovni dnevi.
Plačilo po predračunu
V primeru plačila po predračunu, bomo paket odposlali v najkrajšem možnem času po prejemu vašega nakazila. Naročeni artikli bodo za vas rezervirani 3 delovne dni, v primeru, da v tem času ne poravnate predračuna, bodo po preteklih treh dneh vaši artikli zopet na voljo vsem kupcem.
Predračun je veljaven 3 delovne dni, od prejema naročila!
Plačilo po povzetju
Pri plačilu po povzetju bo vaš paket posredovan v najkrajšem možnem času, znesek pa boste poravnali poštnemu uslužbencu. Če vas takrat ne bo doma, vam bodo pustili obvestilo o prispelem paketu.
Pomembno: pri plačilu po povzetju vam bo poštni uslužbenec dodatno zaračunal strošek transakcije prevzetega denarja (podobno kot vam to zaračuna banka ali pošta pri plačilu položnic). Transakcijski strošek znaša 0,96€ do zneska za plačilo 96€, nad tem zneskom pa 1% (za primer: če bo vaš znesek za plačilo 115€, bo transakcijski strošek 1,15€).
V primeru manjšega izdelka do teže 500g, vam bo naročilo poslano v obloženi kuverti z nakaznico (priporočeno pismo). Pri plačilu po povzetju, vam bo poštni uslužbenec dodatno zaračunal strošek transakcije prejetega denarja.
Cene
Vse cene so izražene v EUR (Evrih).
Cene veljajo v trenutku potrditve naročila (zaključitve nakupa).
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo prodajalec kupca o tem obvestil. Prodajalec bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost (nismo zavezanci za DDV)
V ceno ni vključen strošek dostave.
Rok veljavnosti akcijske ponudbe
Če ni drugače določeno pri opisu izdelka, akcijska ponudba velja do razprodaje zalog.
Dostava in stroški dostave
Blago, naročeno gre na pot v najkrajšem možnem času. Če je na zalogi, ponavadi še isti dan. Ko je naročilo odposlano, kupca o tem obvestimo po elektronski pošti. Poleg zneska nakupa, dodamo tudi strošek dostave. V primeru, da kupec želi prevzeli blago na sedežu podjetja, stroška dostave ne dodamo.
Končna dostava je odvisna od ponudnika poštnih storitev – običajno en do dva delovna dneva po oddaji naročila. Usluge dostave nam opravlja Pošta Slovenije.
Stroški dostave na področju Slovenije:
Vrsta dostave Cena z DDV
– Priporočeno pismo (v obloženi kuverti) do 500g 3,80 EUR
– Paketna dostava do 2 kg 5,10 EUR
– Paketna dostava od 2 – 5 kg 6,10 EUR
– Paketna dostava od 5 – 10 kg 7,30 EUR
Za ažurne cene dostave pa so vedno na voljo na strani Pošte Slovenije.
– Brezplačna dostava v primeru nakupa nad 120,00 EUR.
– Brezplačna dostava, če blago prevzamete osebno na sedežu podjetja ali ko imamo terensko delo.
Izdelke lahko na sedežu Šempeter, Šolska ulica 55 ali pa v Ljubljani in Mariboru, ko smo na terenu, tudi vidite v živo po predhodnem dogovoru.
Ob prejemu dostavljenega blaga boste prejeli tudi originalni račun z vsemi podatki in v skladu s pogoji prodaje, objavljenimi na tej strani in potrjenimi ob oddaji naročila.
Prodajalec ni odgovoren za zamude s strani ponudnika poštnih storitev ali za poškodovanje embalaže. Kupec naj prejeto blago pregleda takoj in ob morebitnih poškodbah takoj pokliče ponudnika poštnih storitev, kjer skupaj z naročnikom sestavijo zapisnik o poškodbi pošiljke.
Varnost podatkov
Podjetje Center Modrosti, Vlasta Kraker s.p., se zavezujem k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov. Ti bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostalo potrebno komunikacijo. Podatki kupcev v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi.
Kupoprodajna pogodba
Prodajalec kupcu, ki kupi izdelek iz spleta, izda račun v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški in pojasnilom o pravici do odstopa od nakupa z vrnitvijo kupljenega izdelka, če je to potrebno in mogoče. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku Prodajalca in jo kupec lahko dobi. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.
Kupoprodajna pogodba med Prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec potrdi naročilo. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za Prodajalca kot za kupca.
Vračilo blaga in reklamacije
Kupcu pripada pravica, da v roku 14-ih dni podjetju Center Modrost, Vlasta Kraker s.p.., sporoči (preko elektronske pošte), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo za to treba navesti razlog. Vračilo plačila mora prodajalec opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje v 14-ih dneh po sprejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Če prodajalec zamudi z vračilom plačil, mora kupcu poleg zakonitih zamudnih obresti plačati še eno desetino prejetih plačil za vsakih dopolnjenih 30 dni zamude vračil.
Če je kupec znesek ali blago že prejel in od pogodbe odstopil, mora prejeto vrniti prodajalcu v 14-ih dneh po sporočilu. V tem primeru kupec nepoškodovano blago pošlje v originalni embalaži, na svoje stroške, na naslov podjetja Center Modrosti, Vlasta Kraker s.p. .Stroška poštnine (dostave) vam ob vračilu blaga ne povrnemo. Vrnjeno blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.
Možnost vračila ne velja za blago, ki je bilo izdelano posebej po željah kupca.
Pritožbe in spori
Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.
Prodajalec je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
Prodajalec bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka.
Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem.
Zato se prodajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Avtorske pravice
Vsa vsebina na strani in podstraneh Center Modrosti, Vlasta Kraker s.p., je avtorsko zaščitena. Prepovedano je vsako dejanje, ki kakorkoli posega v avtorske pravice avtorjev strani. Logo, ime strani in trgovine, besedila, slike in druge vsebine so vse last podjetja Center Modrosti, Vlasta Kraker s.p…
Slikovno gradivo je ravno tako avtorsko zaščiteno in je last podjetja Center Modrost, Vlasta Kraker s.p..
Želimo vam obilo energijsko dobrih nakupov!
OPOZORILO
Opozarjam, da vse opisane oblike svetovanja in pomoči ne spadajo pod uradno priznano terapevtsko pomoč ali uradno priznano medicino. Zavedati se morate, da moj princip svetovanja in poučevanja v nobeni obliki ne nadomešča tradicionalnega terapevtskega zdravljenja. Z izvajanjem različnih tehnik vam lahko pomagam le izboljšati kvaliteto življenja in da začnete na življenjske situacije gledati z druge perspektive. Pojem ”svetovanje” se nanaša zgolj na nov pogled situacij in v nobeni meri ne nadomešča fizičnega ali psihološkega zdravljenja. V primeru, da se odločite za svetovanje pri meni, morate v celoti prevzeti popolno odgovornost za to. Če ste v procesu kakršnegakoli zdravljenja in ste v dvomih, če ga lahko dopolnite z mojim svetovanjem, se zato obrnite na vašega zdravnika ali terapevta.
SPLOŠNI POGOJI
Spletna stran www.centermodrosti.si je last podjetja Center Modrosti, Vlasta Kraker s.p… Pogoji, ki jih objavljamo spodaj, so skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in z Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP).
Vsi uporabniki spletne strani morajo pogoje upoštevati in se z njimi strinjati, sicer do sodelovanja ne bo prišlo. Uporabnik spletne strani je vsak, ki se na spletno stran prijavi, kupi ali pokliče na naprej zakupljene minute.
PODROČJE DELOVANJA
Obiskovalcem spletne strani nudimo kvalitetno svetovanje, terapije, vedeževanje s pomočjo ciganskih kart, jasnovidnosti, nihala in drugih pripomočkov, ki jih uporabljam pri delu, vendar pa to ne pomeni klasičnega zdravljenja ali svetovanja s strani strokovno usposobljene osebe, ki za to potrebuje splošno predpisana dovoljenja in izobrazbo, določene s strani Republike Slovenije.
Svetovanje je zgolj osebno mnenje s strani mene in kasneje svetovalcev. Uporabniki spletne strani se svobodno odločijo, ali bodo prejete nasvete upoštevali ali ne, zato svetovalci ne prevzemamo odgovornosti za odločitve uporabnikov.
POGOJI SODELOVANJA
Vedeževanje je namenjeno izključno za osebne in nekomercialne namene, nasvete pa lahko prejmejo le polnoletne osebe (torej starejše od 18 let).
Vedeževanje s pomočjo ciganskih kart ne temelji na znanstveno dokazanih dejstvih, zato ne moremo jamčiti 100% uspeha in pravilnosti ugotovitev svetovalcev. Na uspeh vpliva tudi oseba sama in druge okoliščine. Zato uporabnike opozarjamo, da storitve ne zagotavljajo gotovega uspeha in so se za pomoč svetovalca odločile same, brez prisile.
Vedeževalec ne more obljubiti ničesar, še najmanj pa ne more narediti čudežev. Je pa s strani strank, ki so že koristile naše storitve, videti, da so učinki pozitivni in mnogim pomagajo pri pravilnih odločitvah v življenju.
Če s storitvijo niste zadovoljni, vam po svetovanju denarja ne vračamo. Vedeževalec si namreč za vas vzame čas, ravno tako kot za druge in ga ne more povrniti nihče.
Uporabniki se svobodno in na lastno odgovornost odločajo ali bodo poklicali in zakupili minute, se naročili na terapije ali oz. v kolikšni meri bodo upoštevali prejete nasvete. Posredovane informacije in nasveti odražajo zgolj osebno mnenje svetovalcev in ne morejo nadomestiti nasveta strokovnih oseb.
Svetovalci nimajo vpliva na odločitve uporabnikov in zanje v skladu s tem ne prevzemajo odgovornosti.
Ne preverjamo identitete in poslovne sposobnosti uporabnikov, saj za to nimamo tehničnih in pravnih možnosti.
Z uporabo spletne strani www.centermodrosti.si uporabnik potrjuje, da je sprejel opisane pogoje in, da se z njimi v celoti in brezpogojno strinja.
CENIK
Vse cene so v ceniku pod rubriko cenik. Za zakup minut pa pod rubriko Vedeževanje.
Vse cene vključujejo DDV.
PRAVILA IN POGOJI SMS VEDEŽEVANJA
Uporabniki storitve so lahko le polnoletni uporabniki mobilnih omrežij v Sloveniji, ki se strinjajo s temi Pogoji in katerih mobilni telefon omogoča pošiljanje in prejemanje kratkih tekstovnih sporočil (v nadaljevanju: SMS-ov) in katerim je storitev SMS omogočena skladno s ponudnikom poti uporabnika.
Uporaba storitve se omogoča nedoločenemu številu polnoletnih uporabnikov, ki sprejmejo Pogoje ponudnika, objavljene na spletni strani: www.centermodrosti.si, na način, pod pogoji in v skladu s temi Pogoji ter drugimi navodili.
Ponudnik storitev lahko po lastni presoji izključi uporabnika, v kolikor meni, da le-ta ne spoštuje obveznosti, ki izhajajo iz teh Splošnih pogojev.
Ponudnik storitve si pridržuje pravico, da uporabnikom, ki kršijo te Pogoje, onemogoči nadaljnje pošiljanje sporočil oziroma ne upošteva njihovih sporočil. Če uporabnik s svojim ravnanjem povzroči ponudniku storitev, izvajalcu storitev, ponudniku poti ali kateremu od udeležencev sistema kakršnokoli škodo, zanjo v celoti moralno, materialno ter kazensko odgovarja.
Ponudnik storitev lahko v vsakem trenutku popolnoma spremeni pogoje storitev, če to zahtevajo vzroki tehnične, komercialne narave ali vzroki, ki so na strani javnosti. Vsaka sprememba bo predhodno ustrezno objavljena na spletni strani www.centermodrosti.si in v teh Pogojih.
Ponudnik storitve bo o vseh spremembah in novostih svoje uporabnike obveščal na vseh mestih, kjer so objavljeni Pogoji in navodila za uporabo storitve SMS vedeževanje.
Če bo ponudnik storitve med trajanjem storitve spremenil ceno storitve, bo od uporabnikov ponovno pridobil strinjanje za uporabo storitve.
Izvajalci se zavezujejo, da bodo skušali na vsako zastavljeno vprašanje odgovoriti skladno z danimi možnostmi, kolikor je možno natančno in pravočasno. Izvajalci zavračajo odgovornost za netočne odgovore ali odgovore, ki niso dostavljeni pravočasno.
Na vprašanja, ki se nanašajo na zdravstveno stanje uporabnika, izvajalci ne odgovarjajo oz.se zavestno stranke strinjajo, da se jim to odgovori, če to vprašajo in je to le nasvet, a za svoje zdravstveno stanje morajo se naročiti pri svojem zdravniku. V tem primeru se uporabnika tudi napoti, da obišče svojega osebnega zdravnika.
Uporabniki storitve uporabljajo na lastno odgovornost in nasvetov svetovalcev niso dolžni upoštevati ali se kakorkoli ravnati po njihovih navodilih. Storitev naj uporabljajo trezno in po tehtni presoji.
Svetovalci ssmo pri izvajanju storitve dolžni upoštevati visoke moralne in etične standarde ter striktno upoštevati Zakon o varstvu osebnih podatkov.
OPIS STORITVE
Vse informacije dobite na gsm številki 040 659 907. Za vedeževanje pa imate na rubriki www.centermodrosti.si/vedezevanje navodila, kako potekajo.
ZASEBNOST IN VARSTVO PODATKOV
Vlasta Kraker s.p. se zavezuje, da se podatke uporabnikov varuje skrbno in skladno z zakonodajo o varovanju osebnih podatkov.
Zbiranje osebnih podatkov s pomočjo sms v storitvi, se izrecno nanaša na 4. odstavek 3. člena Zakona o varstvu osebnih podatkov, ki določa, da »pravne ali fizične osebe, ki opravljajo javno službo ali dejavnost po zakonu, ki ureja gospodarske družbe, lahko obdelujejo osebne podatke oseb, s katerimi so v pogodbenem razmerju, če gre za osebne podatke, ki jih potrebujejo za izpolnjevanje pogodbenih obveznosti ali uveljavljanje pravic iz pogodbenega razmerja.«
ZASEBNOST IN VARSTVO PODATKOV UPORABNIKA
Ponudnik storitev se zavezujem, da bom skrbno in skladno z zakonodajo varovala podatke uporabnikov, ki jim z uporabo vaših telefonskih številk storitve SMS dovoljujejo zbiranje, obdelovanje in hranjenje zbranih osebnih podatkov za namene izvedbe svetovanja in storitve SMS ter klicev v namene sodelovanja (potrditev terminov, dogovarjanja za termin, pošiljanja računov, voščila in drugo kar potrebujemo za dogovor).
Ponudnik storitev v nobenem primeru zbranih podatkov ne bo posredoval tretji osebi. Upravljalec in ponudnik storitev Vlasta Kraker s.p. ravna v skladno z določili Zakona o varstvu osebnih podatkov. Vsi podatki, ki jih upravljalec in ponudnik storitve zbira v okviru prijav, ter podatki, nastali med uporabo, se zbirajo, shranjujejo in uporabljajo izrecno za namene izvedbe storitev svetovanja ali obračunavanje povezanih storitev, razen če ni predloženo izrecno strinjanje uporabnika ali svetovalca o širši uporabi podatkov.
Prej omenjenih podatkov se ne posreduje nikomur, razen izjemoma, ko gre za posredovanje podatkov o plačilih in obračunih ali na podlagi slovenske zakonodaje.
KONČNE DOLOČBE IN IZVENSODNO REŠEVANJE SPOROV
Vse morebitne medsebojne spore bodo stranke reševale prvenstveno sporazumno, če to ne bi bilo mogoče, pa je pristojno sodišče v kraju stalnega prebivališča potrošnika.
Nobeno izmed podjetij, navedenih v teh splošnih pogojih skladno z določbami relevantne zakonodaje ne priznavajo nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošnikih sporov, ki bi jih potrošnik lahko sprožil v skladu z veljavnim Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15).
Podjetja, kot ponudniki storitev skladno z določbami relevantne zakonodaje objavljajo elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15), Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter sprememb Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
REKLAMACIJE
Ponudnik storitve je odgovoren za reševanje reklamacij na področju delovanja storitve. Vse reklamacije uporabnikov povezanih z delovanjem storitev rešuje ponudnik storitve, če to ni določeno drugače. Ponudnik storitve uporabnikom zagotavlja podporo in pomoč:
Reklamacijska služba: 040 659 907. V primeru utemeljenih reklamacij se ponudnik storitve zavezuje, da jih bo odpravil v razumnem času in o tem obvestil uporabnika.
V našem interesu je, da je stranka zadovoljna in reklamacijo bomo reševali pošteno. V primeru naše napake vam bomo vrnili denar.
V primeru pozitivno rešene reklamacije, ki se nanaša na plačilo storitev, bo ponudnik poti vrnil uporabniku znesek, na katerega se nanaša predmetna reklamacija v obliki dobropisa ali vračila denarja.
PONOVNO OPOZORILO!!!
Preden nas pokličete ali pišete oziroma komentirate, vas prosimo, da skrbno preberete pogoje poslovanja v izogib morebitnim nevšečnostim v prihodnosti!
Pogoji poslovanja so enostavno dostopni vsem uporabnikom in jih ni težko najti.
Na platformi Facebook imajo vsa podjetja na svetu enako funkcionalnost, ki omogoča enostaven dostop do pogojev poslovanja. Ničesar ne skrivamo ali prikrivamo, saj želimo zagotoviti preglednost in jasnost v našem poslovanju.
Vse informacije so na voljo, da se stranke lahko seznanijo s Pogoji, preden se odločijo za sodelovanje z nami.
Preden nas kontaktirate ali komentirate, vas pozivamo, da si natančno preberete naše pogoje poslovanja in cenik. To je ključnega pomena, saj želimo, da ste popolnoma informirani o naših storitvah, cenah in morebitnih omejitvah. S tem si zagotovite jasen vpogled v naše delovanje in se izognete morebitnim nesporazumom ali presenečenjem.
Vaša dobra obveščenost je temeljni korak k uspešnemu sodelovanju. Pridržujemo si pravico, da vam pošiljamo večkratna reklamna sporočila preko FB messengerja s pozivom na gsm. Če se s tem ne strinjate ali vas to moti, vas prijazno prosimo, da nas ne kontaktirate na noben način. Spoštujemo vaše želje in se zavedamo, da je svoboda izbire pomembna. ✉️.
Pogoj sodelovanja je, da ste polnoletni, 18 +. Če niste polnoletni, nas prosim ne kontaktirajte.
Preden zakupite minute dobro premislite, če ste pripravljeni na svetovanje in če dobite termin, ker ste ga zakupili in se ne javite ali pokličete, se denar NE VRAČA. Denarja tudi NE VRAČAMO, če se je storitev opravila, ker ste bili obveščeni na strani www.centermodrosti.si o vsem.
ŠE ENKRAT : Če s storitvijo niste zadovoljni, vam po svetovanju denarja ne vračamo. Vedeževalec/terapevt si namreč za vas vzame čas, ravno tako kot za druge in ga ne more povrniti nihče.
Leave a Reply
Za objavo komentarja se morate prijaviti.